martes, 6 de abril de 2010

Return to Me

"Return to me" es una canción compuesta para Dean Martin, que Chris incluyó en su album de 1996, Baja Sessions.



Es una canción country, pero al modo Elvis. En los conciertos Chris suele bajar entre el público mientras la va cantando. Todo un showman!!!. La imagen del video que he puesto no es muy buena, pero merece la pena verlo.

Return to me
Return to me, oh my dear I'm so lonely.
Hurry back, hurry back, oh my love I'm yours.
Return to me, for my heart wants you only.
Hurry home, hurry home, won't you please hurry home to my heart?
My darling, if I've hurt you I'm sorry. Forgive me, and please say you'll be mine.
Return to me, come back belamia. Hurry back, hurry home, to my arms to my lips to my heart.

Oh my darling. If I've hurt you I'm sorry. Forgive me, and please say you'll be mine.
Return to me, caramia di amor, so lo to, so lo to, so lo to, mi amor.

Os dejo la interpretación de Dean Martin:

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ñ